Analysis in progress...
Digital trust rating
Report a website

Analysis of the website
"Souljuicer.com"

Trust index

Good


Low risk

The scoring provided by ScamDoc is calculated via a complex algorithm using several dozens of technical criteria. It reflects the confidence that it is advised to have in the context of an exchange with a digital correspondent (website or email). The publishers of the ScamDoc site do not intervene to influence this score on a particular site or email.

Website owners can request a review of the score by providing additional information via this form.

Detailed information about
Souljuicer.com

First analysis date: 12/06/2021
Domain creation date
12/28/2023 (Less than 6 months)
Domain expiration date
12/28/2024 (Less than 1 year left)
Owner identification in the Whois
No technical data could be retrieved regarding the owner.
User reviews on Scamdoc
(Average rating of 1 out of 21 Reviews)

21 Reviews / Comments


Reviews and comments left by Internet users are sorted in chronological order and are not checked a priori

    Summary
  • Judge Dredd 04/10/2023 at 02:41 PM

    Rating:

    User reviews of Souljuicer.com indicate widespread dissatisfaction with the website and its services. Many customers report slow shipping times, even after paying extra for expedited shipping. Some have received incorrect or broken items, while others have received products of poor quality that do not match the advertised descriptions.

    Users express frustration with the company's customer service, often mentioning an unhelpful representative named Mily who tends to provide repetitive and unhelpful responses. Customers report receiving inadequate compensation for their issues, such as small refunds or discount coupons for future purchases. In some cases, users were told they could not return items due to a lack of freight insurance. Several customers have labeled Souljuicer.com as a scam, and many regret not reading the negative reviews before making their purchases.

    Reply
  • LeaB 01/28/2022 at 02:01 PM

    Rating:

    Bought a backpack and paid extra for expedited shipping. After a week it still was not shipped. I emailed and they said they didn’t even have it in stock and to have patience. I’m sure they don’t know what expedited even means. They tried to only give me a 10% refund and told me to keep waiting until they had it in stock. I canceled entirely and found the same item on Amazon for $40 less and free shipping. They sound like a bunch of scammers

    Reply
  • Noralka 02/06/2022 at 10:58 AM

    Rating:

    On January 26, 2022, I ordered an Electronically-Heated Water Bowl with electric charger for our visiting outdoor animals - it was marked "in stock" - and paid for expedited shipping. My purchase was confirmed on the same day. Since I did not hear from them after several days, I contacted them via e-mail and was told to be patient, as this item had to be tested before shipping. Further inquiries have been without reply.

    Reply
  • SusanM 02/08/2022 at 01:36 PM

    Rating:

    Scammers! I paid for expedited shipping and it took over 2 weeks. The item they sent wasn't what I ordered and is so cheaply made and ugly. I wouldn't even donate it because no one would want it. $100 wasted!

    I would like to rate them negative 10 stars!

    Reply
  • Sparky 04/10/2022 at 02:05 AM

    Rating:

    Placed an order for a pet hammock and when the shipment arrived 3 weeks later, it was the wrong item. Response from customer service was slow and unhelpful. DO NOT BUY FROM THIS SITE!

    Reply
  • very upset 04/24/2022 at 10:26 PM

    Rating:

    do NOT buy anything from this company!!!!!! Exact same situation as Sparky.

    Reply
  • Lawrence 05/14/2022 at 08:00 AM

    Rating:

    Souljuicer false advertising extraordinaire! They show a dog collar and transmitter for $99 and send the collar only. Useless scam. Avoid at all cost. Another Chinese ripoff.

    Reply
  • Unsatisfied Victim 05/31/2022 at 08:09 PM

    Rating:

    I bought 2 of the 16TB hard drives to store photos on. I spent a week trying to copy 2TB onto it and it wouldn't copy folders completely. Waste a day copying and when it was done the folder was empty. Then I tried to create a new folder and it crashed. It said it needed to be formatted. After that it was only 55GB. TOTAL JUNK!!!!

    Reply
  • HOlly 08/05/2022 at 01:52 AM

    Rating:

    Well I had the same experience as I am reading about. Wish I had looked them up before I ordered twice. The first item was a cat bed blanket, which came in small, when I ordered large. I wrote them and because my cat liked the feel of it, ordered it again in large with a note that I would return the small one. I got no answer and the blanket arrived in same small size though I paid for large. so now I wrote about 5 x before I got the same run around, that I had not bought freight insurance and could not return the item. I wrote and then they asked for photos of the items, and the packaging with bar code. I complied and sent all of that. And wrote again. Someone named Mily kept answering very politely that my order was in transit. I wrote I had received it and it was wrong item. Round and round. Then I said I would write a bad review, Mily wrote back that I needed to send them the order data. I found the email and sent it. Then she wrote and said it wasn't from them. They do this until you give up. I was scammed. I gave up.

    Reply
  • Soul Juicer is a scam 08/30/2022 at 12:17 AM

    Rating:

    I just got scammed, the SSD 16TB HD, is fake. 2TB USB, has 32gb, all misleading, don't buy ANYTHING from them!!
    I want a full refund, this is the reply email I received -
    Dear Customer,
    Sorry to hear that you are not satisfied with our products
    Since you have not purchased freight insurance, if the return is to bear the expensive freight, we do not recommend that you return it. We provide you with two solutions without having to return this package.
    1. We provide you with an 8% refund. You can handle the product in the way you like, such as sending it to friends as a gift or donating to people who need these items very much.
    2. We provide you with a 10% discount coupon, which can be used as a discount in the next order.
    Please tell us which plan you want? We will be happy to help you.
    look forward to your reply.
    If you have any questions, please feel free to contact us.

    Best wishes
    Mily
    Customer Service Department

    Reply
  • joe 09/21/2022 at 05:12 PM

    Rating:

    Product I ordered is NOT what was represented on the site. I am filing an exception with my credit card processor!

    Reply
  • Mark Whala 11/02/2022 at 02:59 AM

    Rating:

    I ordered a flashlight and received a confirmation email. Later about 2 days received a shipping email and a Tracking number. Both emails now say page cannot be found. Tracking number not found and no response when contacted by me. Found out they were in China and I know items are never shipped that Quick from there. I believe I was scammed. I guess I will learn from this to always check for reviews when buying online. I rate them as -10.

    Reply
  • Tom 11/05/2022 at 07:18 PM

    Rating:

    Ordered a shirt early October for Halloween.

    Today is 11/5/2022. Well last Halloween. A package from Soul Juicer arrived with completely different item.

    Reply
  • Slow And No Ability To Return 11/19/2022 at 04:32 PM

    Rating:

    Ordered a Halloween costume on 10/10. I tried to cancel the order on 10/27 since I had no tracking information yet and it was clearly not going to arrive before Halloween. I was told to please be patient. Since it was passed Halloween when it finally arrived on 11/4 I requested to return for refund. It’s now 11/19 and I’ve still not gotten a reply w/ return information.

    Reply
  • Steph 01/04/2023 at 08:24 AM

    Rating:

    Would give 0 stars if possible. Do Not Buy from this company! I ordered a sweatshirt on 12/7 it is now 1/4 and my order is still listed as "awaiting shipment". It was supposed to be a Christmas gift. I have emailed 3 times and get the same response others are getting from "Mily", asking me to "be patient".

    Reply
  • Julia 01/18/2023 at 01:00 PM

    Rating:

    Will not reply woth their contact information. Item purchase was advertised to hold achare for 8 to 12 hours. It only lasts about 3 hours. JUNK!

    Reply
  • Macy 02/02/2023 at 02:35 PM

    Rating:

    Macy: ordered a coat, took a month to get it, supposed to be a goose down pro...ha.not even close. Very poor quality, and ordered size I would normally get, was at least 3-4 sizes smaller. They won't take it back, so I'm stuck with product I can't even wear. Don't use this website!!!!! ¡!!!!!!!!!!!

    Reply
  • Gina 02/06/2023 at 02:45 PM

    Rating:

    The item I received was not at all what was advertised and it didn't work. I ordered a GPS tracker but I got a little hunk of plastic with instructions I can't read because they are so poorly translated. I tried to reach customer service but I haven't gotten a reply. I wish I had read all these reviews BEFORE I purchased from them. Do NOT purchase from this website!

    Reply
  • J 02/22/2023 at 02:52 PM

    Rating:

    Absolutely a scam website. Received a broken item with missing parts. They are doing everything to not let me return it.

    Reply
  • Pissed Off 02/27/2023 at 01:48 AM

    Rating:

    THIS IS A TOTAL SCAM COMPANY. Everything about them is designed to rip you off.

    Reply
  • Garnet47 02/27/2023 at 12:54 PM

    Rating:

    This company is ridiculous. I ordered something and was sent something else- bait and switch. I contacted them a week ago and have been dealing with Mily. This idiot will not give me a refund initially but when I mentioned contacting my bank they offered me 8%refund. I refused and then it was a 15% refund. I asked why it wasn’t a full refund. Still waiting for an answer. My bank will deal with them. I am done!

    Reply

Your opinion matters, leave it here!